تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۶۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

تشرف بانوی کره ای به دین اسلام در رفسنجان

تدبیر24: امام جمعه رفسنجان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: خواهر و برادری اهل رفسنجان با یک بانوی جوان از کره جنوبی روز یکشنبه ششم تیر ماه وارد دفتر اینجانب شدند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: از آنجا که این آقا در شرکت هیوندای کشور کره جنوبی مشغول به کار است لذا با خانم 'می یئونگ کیم' به قصد ازدواج آشنا می شود و برای ازدواج نیاز بود این بانو به دین اسلام مشرف شود.
وی بیان کرد: این بانوی کره ای پس از مطالعه دقیق در مورد دین مبین اسلام و مذهب تشیع در کتاب های گوناگون و همچنین با جستجوی این دین از نامزدش (مرد رفسنجانی)، دین اسلام را انتخاب و با حضور در دفتر اینجانب نام مبارک 'فاطمه' را بر خود انتخاب کرد و طی آیینی به دین مبین اسلام مشرف شد.
امام جمعه رفسنجان گفت: در این آیین توضیحاتی در خصوص عقاید اسلامی و تشیع به این بانو ارائه دادم و بعد از قرائت چند آیه از قرآن کریم خانم می یئونگ کیم به دین مبین اسلام تشرف یافت.
مرکز شهرستان رفسنجان در 110 کیلومتری شمال کرمان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: