بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

آخرین فرش قرمزبرای کیارستمی

 تدبیر24:  عباس كيارستمي كه ۱۴ تير ماه در پاريس از دنيا رفت، پيكرش شامگاه ۱۸ تير ماه با همراهي سينماگراني چون رضا ميركريمي و سيف‌ا... صمديان و فرزندان اين هنرمند فقيد از پاريس به فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) تهران رسيد. جمعي از سينماگران از جمله اصغر فرهادي، شهاب حسيني، آتيلا پسياني، همايون اسعديان و اميرحسين علم الهدي براي استقبال از پيكر كيارستمي در فرودگاه حاضر شدند. در اين مراسم فرش قرمزي به احترام اين هنرمند پهن شده بود. كارگردان «خانه دوست كجاست؟»  كارگردان جهاني  که براي ادامه درمان بيماري خود به فرانسه سفر كرده بود، در سن ۷۶ سالگي و در ماه تولدش درگذشت. مراسم تشییع عباس کیا رستمی ساعت ۳۰/۸ صبح يكشنبه از مقابل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب برگزار خواهد شد.آن طور كه برخي سايت ها نوشتند رخشان بني‌اعتماد، سخنگوي ستاد بدرقه و اداي احترام به عباس كيارستمي، با اعلام اين خبر گفت: اين مراسم ساعت ۳۰/۸ از مقابل ساختمان كانون آغاز خواهد شد.
طبق تصميم خانواده ايشان و اعضاي ستاد برگزاري، از آنجا كه اين هنرمند افتخارآفرين نخستين فيلم‌هايش را در كانون پرورش فكري ساخته است، قرار بر اين شد كه آيين بدرقه از مقابل ساختمان كانون در خيابان حجاب برگزار شود. از طرف هنرمندان خانه سينما، از عموم مردم دعوت مي‌شود تا براي حضور در آيين بدرقه اين خالق آثار ماندگار سينما همراه هنرمندان باشند. مدت زمان آيين بدرقه عباس كيارستمي از مقابل ساختمان كانون، يك ساعت پيش‌بيني شده است و پس از آن بنا بر وصيت ايشان، مراسم خاكسپاري در لواسان انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: