تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

اسنودن اجازه تخریب منافع آمریکاراندارد

سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه گفت که مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا اجازه نقض شرایط اعلام شده از سوی رئیس جمهوری روسیه را در پایان دادن به فعالیت‌های ضد آمریکایی‌اش ندارد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری نووستی، هانس کریستین اشتروبله، نماینده پارلمان آلمان از حزب سبزهای این کشور که اخیرا با ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرده بود، گفت که اسنودن به وی گفته آماده شهادت دادن برای روشن شدن جرایم جدی احتمالی است.
وی افزود: اسنودن برای من فردی ضد آمریکایی یا دشمن آمریکا نبود. او فردی کاملا مخالف است. او همواره تاکید داشت که می‌تواند در مقابل پارلمان آلمان یا کنگره آمریکا حاضر شود و به تشریح ماوقع بپردازد.
البته آناتولی کوچرنا، وکیل روسی اسنودن گفت که وی نمی‌تواند به آلمان برود چون حق عبور از مرزهای روسیه را ندارد. اسنودن آماده همکاری با هر کسی هست. اسنودن آزاد است که تصمیم بگیرد با چه کسی یا چه زمانی سخن بگوید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: