بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۶۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

خانه مجلل زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ به دنبال خانه‌ای مجلل جهت اجاره در منچستر است. خبرها حكایت از آن دارد كه او خانه مورد علاقه‌اش را یافته است.

 تدبیر24زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) که در زمان حضورش در پاری‌سن‌ژرمن(Paris Saint-Germain) خانه مورد علاقه‌اش را به سختی پیدا کرد و مدت زیادی را در هتل سپری کرده بود، گویا با چنین مشکلی در شهر منچستر مواجه نشده و ظاهراً خیلی زود خانه مورد علاقه‌اش را پیدا کرده است.


اجاره خانه مورد علاقه ایبرا كه دارای ۶ اتاق خواب است ماهی ۱۶ هزار پوند معادل ۷۸ میلیون تومان خواهد بود. البته همسر و فرزندان زلاتان به دلیل مسائل تحصیلی احتمالاً به انگلیس نقل مكان نخواهند كرد و ایبرا به تنهایی در این خانه سكونت خواهد داشت.

خانه مجلل زلاتان ابراهیموویچ در منچسترخانه مجلل زلاتان ابراهیموویچ در منچستر
خانه مجلل زلاتان در منچسترخانه مجلل زلاتان در منچستر
خانه مجلل ابراهیموویچ در منچسترخانه مجلل ابراهیموویچ در منچستر
خانه زلاتان ابراهیموویچ در منچسترخانه زلاتان ابراهیموویچ در منچستر


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: