بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

بدترين دوران مربيگري‌ آلگري در ميلان

ثبت پنجمين شکست فصل ميلان در سري A سبب شد سرمربي روسونري سرانجام اعتراف کند که روزهاي خوشي را در سن سيرو پشت سر نمي‌گذارد.
به گزارش تدبیر24، ميلان شب گذشته (شنبه) در خانه خود برابر فيورنتينا با نتيجه 2 بر صفر تن به شکست داد که اين پنجمين شکست روسونري در فصل جاري رقابت‌‌هاي سري A بود. به سبب اين شکست فاصله ميلان با يوونتوس، در رده سوم جدول ليگ که آخرين سهميه ايتاليا در ليگ قهرمانان اروپاي فصل آينده محسوب مي‌شود، به 16 امتياز افزايش پيدا کرد و اين در حالي است که روسونري سه‌شنبه شب يک بازي بسيار سخت در ليگ قهرمانان اروپا ميهمان بارسلونا است.

پس از اين بازي، باربارا برلوسکني، دختر سيلويوبرلوسکني، مالک باشگاه ميلان با بازيکنان تيم ديدار کرد و اين در شرايطي بود که آدريانو گالياني، نايب رئيس باشگاه پس از آنکه تيمش گل دوم را دريافت کرد، سکوها را ترک کرد. اين اتفاقات نشان مي‌داد که وضعيت ميلان بيش از پيش بحراني شده است و اين همان چيزي بود که ماسيميليانو آلگري نيز به آن اذعان داشت.

آلگري به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: اين بدترين دوران مربيگري من در 3 سال و نيم حضورم در ميلان است. بايد راهي براي فرار از اين وضعيت پيدا کنيم. حفظ اتحاد به ما براي بازي برابر بارسلونا و کيه‌وو کمک روحي و رواني مي‌کند.

سرمربي روسونري درباره عملکرد تيمش در بازي برابر فيورنتينا اظهار داشت: نيم ساعت پايان بازي واقعاً وحشتناک بود. ما دوباره بايد روي پاهاي خود بايستيم و تکاني به خود داده تا از اين وضعيت بد فرار کنيم. بايد کار کنيم و نقاط ضعف‌مان را پيدا کنيم. بازي برابر کيه‌وو فرصتي بسيار خوب براي اين کار است و به همين دليل براي‌مان اهميت فراواني دارد، حتي بيش تراز بازي با بارسلونا.

آلگري درباره علل افت تيمش تاکيد کرد: زماني که اوضاع بد پيش مي‌رود، عوامل زيادي تاثيرگذار هستند. مطمئناً تيم ما ديگر بدتر از بازي که مقابل فيورنتينا نشان داد نمي‌تواند بازي کند. در حمله ضعف داشتيم اگرچه گلي که خورديم نتيجه يک شوت از راه دور بود که تغيير مسير داد.

در جريان بازي هواداران ميلان بنرهايي را به نمايش درآوردند که روي آن نوشته شده بود ميلان به هافبک و مدافع نياز دارد نه مهاجم. آلگري در اين باره تصريح کرد: مشکلي که اين روزها ميلان با آن دست و پنجه نرم مي‌کند، مسئله يک استراتژي غلط در بازار نقل و انتقالات نيست، مشکل ما ضربه خوردن از مصدوميت‌هاي پي‌درپي است. فکر مي‌کردم ما بعد از بازي برابر اودينزه و پيش از آن مقابل بارسلونا مسير حرکت‌مان را پيدا کرده‌ايم اما در بازي برابر فيورنتينا دوباره راه را گم کرديم.

آلگري افزود: در فوتبال نتيجه تنها چيزي است که اهميت دارد. گاهي اوقات مردم فراموش مي‌کنند که اين نتيجه را چگونه بايد کسب کنند. هيچکس نمي‌تواند از بازيکنان من به خاطر کم‌کاري انتقاد کند، چون آنها تلاش خودشان را انجام داده‌اند.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکنان ميلان همچنان حامي او هستند، گفت: بازيکنان نبايد پشت من باشند. آنها بايد پشت يکديگر باشند و با هم در قالب يک تيم کار کنند. کاري که من بايد انجام دهم اين است که به حرکت اين تيم جهت بدهم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: