بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

همکاری دمشق تاکنون کامل بوده است

رئیس بازرسان خلع سلاح شیمیایی سوریه با بیان اینکه مسئولیت کنونی حفاظت از سلاح‌های شیمیایی و پایگاه‌های نگهداری آن برعهده دولت است، گفت: سوریه تاکنون به وظایف خود به طور کامل عمل کرده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری سوریه نیوز، سیگرید کاگ، رئیس هیات مشترک اعزامی سازمان ملل و سازمان منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی به سوریه اعلام کرد: این هیات منتظر دستورات آتی برای نابودی سلاح‌های شیمیایی در سوریه است و سناریوهای مختلفی هستند که باید درباره آن به بحث و گفت‌وگو پرداخت.
کاگ، در گفت‌وگو با رادیوی سازمان ملل گفت: ما منتظر دستور و تصمیم شورای اجرایی در 15 نوامبر هستیم، ما به عنوان هیات مشترک اعزامی برای ماموریت اقدامات لازم را انجام داده و خواسته‌هایی را که درباره تضمین اجرای این اقدام مطرح می‌شود، به خوبی درک می‌کنیم.
کاگ افزود: مذاکرات درباره نابودی کامل سلاح‌های شیمیایی سوریه در حال جریان است و این چیزی است که شورای اجرایی سازمان منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی در مورد آن تصمیم گیری می‌کند و پس از آن وظیفه هیات مشترک را اعلام خواهد کرد.
وی عنوان داشت: در شرایط طبیعی که ما در صلح باشیم، نابودی سلاح‌های شیمیایی طبق روال عادی انجام می‌شود، اما اوضاع سوریه به گونه‌ای است که باید اقدامات دیگری اتخاذ کرد.
همچنین کاگ متعهد شد که هفته آتی گزارشی درباره ماموریتش در رابطه با نابودی سلاح‌های شیمیایی به شورای امنیت ارائه دهد.
سیگرید کاگ خاطرنشان کرد: دمشق به وظیفه خود در نابودی این سلاح‌ها عمل کرد و متعهد شده است تا در زمان تعیین شده از سوی شورای اجرایی، ماموریت خود را به پایان برساند.
نابودی سلاح‌های شیمیایی سوریه از ماه جاری میلادی آغاز شده است و قرار است تا پایان ژوئن 2014 به اتمام برسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: