تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

اعزام عمره‌ دانشجویی ازاواخراسفند ماه

مدیر اجرایی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اعزام عمره‌ دانشجویی از اواخر اسفند ماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه سال 93 ادامه دارد.
به گزارش تدبیر24، محمد‌رضا بیگ‌رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ثبت‌نام عمره‌ دانشجویی از پنجم آبان ماه سال‌جاری آغاز شده و تا 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، دانشجویان بعد از ثبت‌نام در روزهای نوزدهم و بیستم آبان‌ماه سال‌جاری باید منتظر نتایج قرعه‌کشی باشند و در نهایت کار اعزام با توجه به دارا بودن شرایط خاص صورت می‌گیرد.
بیگ‌‌‌رضایی در خصوص شرایط خاص دانشجویان خاطرنشان کرد: تنها شرط لازم برای اعزام دختران دانشجو، متاهل بودن آن‌ها است و محدودیتی برای دانشجویان پسر وجود نخواهد داشت.
مدیر اجرایی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: کار اعزام دانشجویان از اواخر اسفند ماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه سال 93 ادامه دارد.
این مسئول با اشاره به مدت زمان اقامت دانشجویان گفت: امسال مدت اقامت 12 روز خواهد بود که زائران شش روز را در مکه و شش روز دیگر را در مدینه سپری می‌کنند.
این مسئول همچنین از اعطای تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه برای تامین هزینه سفر دانشجویان توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: