تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

ماجرای "اسکاد" و "توچکا" انصار الله

  تدبیر24: عضو جنبش انصار الله يمن گفت: ارتش و انصار الله می توانند با موشک های  "توچکا" و "اسکاد" می توانند ضربات سنگینی به دشمن سعودی وارد آورند.  
 
"صادق الشرفی" کارشناس مسائل سیاسی یمن در گفت و گو با خبرنگار آستان درباره آخرین وضعیت یمن و توانایی موشکی جنبش انصار الله اظهار داشت: یمن می تواند به صورت طولانی مدت با آل سعود مبارزه کند. 

وی افزود: ارتش و انصار الله با موشک های  "توچکا" و "اسکاد" می توانند ضربات سنگینی به دشمن سعودی وارد آورند. 

کارشناس مسائل سیاسی یمن با بیان اینکه ملت یمن با تمام توان در مقابل ائتلاف متجاوزان سعودی ایستاده است، گفت: قاعدتا نیروهای موشکی یمنی می توانند تا هر زمان که لازم باشد ارتش سعودی را هدف قرار دهند. 

صادق الشرفی تصریح کرد: ارتش و نیروهای مردمی یمن تاکنون با توانمندی نظامی خود توانسته اند مناطق مختلفی از عربستان و به خصوص فرودگاه های نظامی این کشور را هدف قرار دهند. 

گفتنی است از فروردین ماه سال گذشته ارتش عربستان یک جنگ همه جانبه را ارتش و انصار الله و ملت مظلوم یمن به راه انداخته که نتیجه آن به شهادت رسیدن هزاران کودک یمنی است. 

شایان ذکر است که جنبش انصار الله یمن با حمایت از انقلاب مردمی این کشور  در مقابل تجاوزات ائتلاف سعودی ایستاده و در این پروسه توانسته سعودی ها را زمین گیر کند که البته "عبدالملک بدر الدین" دبیر کل جنبش انصار الله یمن شکست پادشاهی عربستان را قطعی دانسته است .

در تحولات میدانی نبرد یمن ؛ انصار الله در چند ماه اخیر صدها خودرو زرهی رژیم سعودی و همپیمانانش را در نقاط مختلف این کشور نابود کرده است. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: