تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

پول ملي يعني چي؟!

دولتمردان فرصت زيادي ندارند، روزهاي آخر است و چيزي که زياد است حرف نگفته! براي همين هم در اين روزها و شب‌ها تا دلتان بخواهد سوژه توليد مي‌کنند تا خداي ناکرده، زبانم لال، رويم به در و ديوار، تاريخ بدون لبخند نماند! در اين راستا روز گذشته رييس کل بانک مرکزي با اعتماد به نفسي در حد محمود احمدي‌نژاد (يعني هر چي فکر کرديم ديديم فقط در همين حد است!) به ارايه گزارش جامعي از دستاوردهاي بانک مرکزي پرداخت و اعلام کرد :ارزش پول ملي را حفظ کرديم!

از نکته کوتاه ولي مهمي‌که برادر محمود بهمني گفته است نتيجه مي‌گيريم:

1- «ارزش» يک تصور ذهني است که فقط مي‌تواند در تخيل بعضي مسوولان اجرايي جاي بگيرد!

2- «حفظ کردن » يعني اينکه نگذاريم چيزي کاملا از بين برود و مطلقا نيست و نابود شود ؛ به اين ترتيب اگر چيزي به طور نسبي نيست و نابود شد در واقع کاملا حفظ شده است.

3- «پول ملي» در واقع اسم مستعار دلار است!

رئيس کل بانک مرکزي حرف‌هاي زيادي هم زده است ولي در راستاي اين که «يک داغ دل بس است براي قبيله‌اي» بقيه‌اش را ديگر نمي‌گوييم!

وزير 7 هزار توماني

وزير علوم هم ديگر روزهاي آخر وزار‌ت را سپري مي‌کند و اين طبيعي است اما غير‌طبيعي اين است که خداي ناکرده اين برادر حرفهايي مثل حرف‌هاي بقيه دولتمردان نزند و در اين روزها و شبهاي به ياد ماندني ساکت باشد. شکر خدا اين اتفاق نيفتاد و ديروز اين وزير خيلي محترم واقعيت‌هايي را بيان کرد که نشان مي‌دهد اگر به او رحم نمي‌کنند بايد به برادرش در دانشگاه آزاد رحم کنند! وي گفت: هر صبح همسرم به من 7 هزار تومان مي‌دهد و مي‌گويد: هزار تومانش را هم در صندوق صدقات بينداز !

با توجه به پول توجيبي دريافتي برادر دانشجو، معلوم مي‌شود که ايشان اصولا در هشت سال دولت احمدي‌نژاد ملزومات خانه از جمله برنج و گوشت و روغن و ميوه و... را نخريده است، بنزين نزده است، خودش براي خودش لباس نخريده است و در کل اصولا پول خرج نکرده است .

خوب کسي که چنين وضعي دارد وقتي در مقابل اين سوال قرار مي‌گيرد که درباره «احمدي نژاد» يک کلمه بگوييد‌، مي‌خواهيد چي بگويد؟! وي ديروز در مقابل اين سوال قرار گرفت و گفت:« دوستش دارم.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: