اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 02
کد خبر: ۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

آسیب شناسی روانی-اجتماعی دختران دانش آموز سراسرکشور انجام شد

یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این راستا آسیب شناسی روانی-اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه سراسر کشور به تعداد 257360 نفر بوده است که این سطح از جامعه آماری جهت تحلیل در نوع خود کم نظیر به شمار می آید.
  تدبیر24:  از فعالیت های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکنون همین بس که تفاهم‌نامه‌های همکاری مختلفی با دستگاه‌های اجرایی به امضا رسانده است که برخی از آنها عملیاتی شده است.
بر همین اساس ماده 230 برنامه پنجم توسعه وظایف معاونت امور زنان و خانواده را در 14 محور مشخص کرده و ‌این معاونت ‌این وظایف را با همکاری سازمان‌های اجرایی پیگیری می‌کند. به همین منظور، معاونت امور زنان و خانواده تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی به امضا رسانده است تا از ‌این طریق، پیگیر وظایف خود باشد.معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یکی از ارگان های سیاستگذار در دولت یازدهم با انعقاد تفاهم نامه با دیگر دستگاه ها و سازمان های اجرایی اقدام به پیاده سازی سیاست های تنظیم شده در امور مرتبط با ماموریت های خود کرده است.
فعالیت های صورت گرفته در امور مرتبط با دختران دانش آموز، اولیا و مربیان آنها با محوریت اداره کل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش اجرایی شده است.
یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این راستا آسیب شناسی روانی-اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه سراسر کشور به تعداد 257360 نفر بوده است که این سطح از جامعه آماری جهت تحلیل در نوع خود کم نظیر به شمار می آید.
به گزارش خبرنگار تدبیر24 این آسیب شناسی با هدف  " شناخت موانع وآسیب های موجود در فرایند ارایه خدمات راهنمایی و مشاوره تربیتی و تحصیلی به دانش آموزان دختر در معرض خطر" و " تعیین بروز و شیوع انواع آسیب شناسی روانی – اجتماعی به تفکیک مناطق جغرافیایی و بومی و جنسیت در دانش آموزان به منظور تهیه اطلس آسیب های روانی- اجتماعی دانش آموزان گروه هدف کشور"  دو هدف اصلی از اجرای این طرح بود که نتایج آن می تواند در سیاست گذاری های آموزشی و تربیتی بسیار مثمر ثمر واقع شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: