بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۶۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

خبرخوش‌برای‌بازنشستگان‌و‌مستمری‌بگیران

   تدبیر24:  محمدحسن زدا درباره پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی، اظهار داشت:‌ در گذشته حقوق بر اساس حروف الفبا و در بازه زمانی طولانی‌مدتی به حساب بازنشستگان واریز می‌شد و به همین دلیل بانک‌ها اعلام کرده بودند به دلیل حجم زیاد نقدینگی که به بازنشستگان پرداخت می‌کنیم در ارائه وجه نقد در چند روز دچار مشکل می‌شویم و بر همین اساس تصمیم گرفته شد هر ماه سه روز پرداخت حقوق بازنشستگان به عقب افتد و از اواخر سال گذشته نهایتاً حقوق این افراد از روزهای 20 تا 27 هر ماه پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد:‌ مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی نیز در مرداد ماه پرداخت شد و پرداخت معوقه‌ای به بازنشستگان نداریم.

زدا بیان داشت:‌ برای بازنشستگانی که به دلیل عقب افتادن حقوق با مشکلاتی مواجه شوند، 40 میلیارد تومان وام در اختیار بانک رفاه قرار گرفته که به این بازنشستگان، 2 میلیون تومان وام کم بهره پرداخت کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: