تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

توصیه های نوبخت به نیروی انتظامی

سخنگوی دولت و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به نیروی انتظامی توصیه کرد: تشکیلات نیروی انتظامی با نظمی مطلوب و پلیس های تخصصی تشکیل شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای امنیتی و انتظامی ایران 1404 باشد.
به گزارش تدبیر24،محمد باقر نوبخت روز دوشنبه در همایش ملی فرماندهی و مدیریت انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی امین، افزود: نیروی انتظامی باید در توان بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار از استاندارد میانگین جامعه بالاتر باشد تا بتواند بر مجرمان در این زمینه پیشی بگیرد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی باید از حضور در عرصه هایی که می توان آنها را با حفظ و رعایت همه جوانب امنیتی به نهادهای مردمی و شناسنامه دار، واگذار کرد، پرهیز کند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، خاطرنشان کرد: باید تعداد سطوح مدیریتی در عمق و عرض ناجا کاهش یابد تا فرماندهان ومدیران، فرصتی برای طراحی تدبیر و امنیت های جدید بیابند.

نوبخت یادآور شد: ترمیم و تکمیل تفویض اختیار با در نظر داشتن نظام های کنترلی منطقی که خود تنظیم کننده سلامتی و پاک بودن نظام است، انجام گیرد.

به گفته وی، ناجا برای شناخت بهتر محیط فعالیت و شرایط حاکم بر آن باید دایره های کارشناسی خود را تقویت و تجهیز کند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: باید در ناجا دامنه استفاده از خدمات الکترونیکی ، گسترش یابد و حضور در این عرصه، ساماندهی شده و پاسخگو باشد.

نوبخت همچنین نیروی انتظامی را به شناسایی نخبگان، تشکیل اتاق های فکر و آینده پژوهی توصیه کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: