تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰

جریمه 60 میلیونی بازیکن فوتبال

پس از اتفاقات ديدار با تيم فوتبال استقلال تهران و سه جلسه محروميت وي، سينا عشوري را به صورت تعليقي 60 ميليون تومان جريمه کرده بود، قطعي اعلام شد.
تدبیر24: با توجه به تکل خطرناک و اخراج سينا عشوري، بازيکن تيم فوتبال ذوب‌آهن در دقيقه 73 ديدار با تيم فوتبال راه‌آهن سورينت که موجب شد ذوب‌آهن با ده نفره شدن در ادامه اين مسابقه سه گل پياپي دريافت کرده و بازي دو بر صفر برده را با شکست سه بر دو معاوضه کند، راي کميته انضباطي باشگاه ذوب‌آهن که پس از اتفاقات ديدار با تيم فوتبال استقلال تهران و سه جلسه محروميت وي، سينا عشوري را به صورت تعليقي 60 ميليون تومان جريمه کرده بود، قطعي اعلام شد.

همچنين اعلام گرديد که صحنه اخراج روز گذشته سينا عشوري در مصاف با راه آهن سورينت به زودي در کميته فني باشگاه ذوب‌آهن بررسي گرديده و چنانچه سهل انگاري اين بازيکن در صحنه اخراج مورد اشاره مسجل گردد، مبلغ يکصد ميليون تومان ديگر به جريمه قبلي وي اضافه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: