امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۶۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

تولید مینی‌بوس افزایش یافت

تدبیر24:تولید این محصول در گروه بهمن کاهش یافته و با افت ۷.۹ درصدی از ۳۸ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۳۵ دستگاه کاهش یافته است.
شهریور ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، در این مدت تولید این محصولات در ایران خودرو دیزل ۹.۱ درصد افزایش یافته و از ۱۱ دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۱۲ دستگاه افزایش یافت.

تولید این محصولات در پیشرو دیزل آسیا نیز با رشد ۳۰۰ درصدی همراه بوده و از یک دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به چهار دستگاه افزایش یافت. در این مدت تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در شرکت سروش دیزل مپنا نیز رشد داشته و از صفر دستگاه در شهریور ماه سال گذشته به ۳۰ دستگاه افزایش یافت.

اما تولید این محصول در گروه بهمن کاهش یافته و با افت ۷.۹ درصدی از ۳۸ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۳۵ دستگاه کاهش یافته است.
برچسب ها: تدبیر24 مینی بوس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: