بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۶۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

پنتاگون: نیروهای عراقی در روز نخست عملیات موصل از برنامه خود جلو‌تر بوده‌اند

  تدبیر24: وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، روز دوشنبه ۲۶ مهر اعلام کرد نیروهای عراقی در روز نخست عملیات آزادسازی شهر موصل از برنامه خود جلو‌تر بوده‌اند.

 پنتاگون می‌گوید که این نیرو‌ها توانسته‌اند به تمام اهداف خود دست یابند.

نیروهای عراقی شامل یکصد هزار سرباز و پیشمرگه‌های کرد از بامداد روز دوشنبه عملیات بزرگی را از زمان سقوط صدام حسین برای بازپس گیری دومین شهر بزرگ عراق از دست گروه تروریستی داعش آغاز کردند. انتظار می‌رود این عملیات چند هفته طول بکشد.

پیتر کوک، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، در یک نشست خبری همچنین هرگونه نقش نیروهای نظامی ایالات متحده در بازپس‌گیری موصل را رد کرد و گفت که مستشاران آمریکایی در پشت خط مقدم جبهه قرار دارند و به عنوان مشاور از نیروهای عراقی حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: «آمریکایی‌ها بار دیگر نقش مشاور را خواهند داشت، نقش حامی برای نیروهای عراقی... هیچ یک از نیروهای آمریکایی در هیچ نقطه‌ای نزدیک به خطوط مقدم جبهه نیستند».

پیشتر یک فرمانده ارشد عراقی گفته بود که عملیات موصل از دست گروه حکومت اسلامی (داعش) «خیلی خوب» پیش می‌رود و همزمان ارتش و پیشمرگه‌های کرد از آزاد شدن چندین روستای اطراف این شهر خبر دادند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: