تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

109 كشور خواهان شركت شدند

109 كشور جهان خواهان شركت در جشنواره شدند

2002 فیلم برای دریافت 19 تندیس و جایزه نقدی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران با هم رقابت می‌كنند.


 بیش از دو هزار فیلمساز از سراسر كشور تلاش می‌كنند تا با نمایش فیلم خود در جشنواره معتبر فیلم كوتاه تهران شانس برنده شدن و دریافت تندیس این جشنواره بین المللی را ازآن خود نمایند.

در ادامه ستاد خبری جشنواره اعلام كرد: با 2593 فیلم دریافت شده از 109 كشور جهان سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران میزبان 4595 فیلم كوتاه از ایران و جهان است.

در بخش ملی جشنواره، رشته های بهترین فیلم در بخش‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی و همچنین بهترین استعداد جوان در سه بخش در كنار بهترین ها در زیرمجموعه تدوین، تصویر، صدا، فیلمنامه، تحقیق و پژوهش تندیس جشنواره را دریافت خواهند كرد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از 22 تا 28 مهرماه در تهران برگزار می‌شود.
منبع:برنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: