تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹

در منطقه یورو چه خبر است

بر اساس گزارش اداره آمار اروپا (یورواستات) میزان بیکاری در کشورهای منطقه یورو در ماه ژوئن برای چهارمین ماه متوالی همچنان بالا بوده و به ۱۲.۱ درصد رسیده است.
یورواستات اطلاعات جدیدی درباره میزان بیکاری در منطقه یورو منتشر کرد. منطقه یورو از آوریل ۲۰۱۱ تاکنون به طور مداوم با افزایش میزان بیکاری مواجه بوده است.
رقم ۱۲.۱ درصد به معنای آن است که شمار افراد بیکار در منطقه یورو بیش از ۱۹ میلیون نفر است.
علاوه بر این، این اطلاعات نشان می‌دهد میزان بیکاری جوانان در منطقه یورو در ماه ژوئن به ۲۳.۹ درصد افزایش یافته است. این رقم در ماه می، ۲۳.۸ درصد بود.
جوانان زیر ۲۵ سال اروپایی بیشترین ضربه را از بحران مالی در منطقه یورو متحمل شده‌اند و میزان جوانان بیکار در یونان ۵۸.۷ درصد و در اسپانیا ۵۶.۱ درصد است.
طبق گزارش یورواستات، اتریش و آلمان از کمترین میزان بیکاری در منطقه یورو برخوردارند و یونان و اسپانیا نیز همچنان بالاترین میزان بیکاری در این منطقه را به خود اختصاص می‌دهند.
«سازمان همکاری و توسعه اقتصادی» در ۱۶ جولای اعلام کرد افزایش میزان بیکاری در منطقه یورو تا حدی ادامه می‌یابد که تا پایان سال ۲۰۱۴ به یک رکورد جدید یعنی ۱۲.۳ درصد برسد.
اقتصاد اروپا در سال ۲۰۰۸ در بحران مالي فرو رفت. ناتواني در پرداخت ديون در حال حاضر کشورهايي نظير يونان، ايتاليا، پرتغال، ايرلند و اسپانيا را تهديد مي‌کند.
پرس تی وی: بحران فزاینده بدهی دولت‌هاي اروپايي را به اتخاذ تدابير سختگيرانه رياضتي و اصلاحات شديد اقتصادي وادار کرده است. اين اقدامات رياضتي به وقوع ناآرامي اجتماعي و اعتراضات گسترده در بسياري از کشورهاي عضو اتحاديه اروپا منجر شده است.
منبع:جام نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: