تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۷۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار

تدبیر24»  محمد خرم، مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری نشست سراسری مشاوران امور ایثارگران ورزش سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: کلیه مقامات وزارت ورزش از وزیر و معاونین  و مدیران کل و روسای فدراسیونها و مدیران استانها در ایام دهه مبارک فجر از بیش از 300 شهید ورزشکار با حضور در منزل این شهدا از خانواده های ایشان تجلیل کردند.

وی افزود: اجرای مسابقات ورزشی ،اعم از فوتبال ،تیر اندازی ، دارت ،کوهنوردی و پیاده روی از جمله برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی بود که توسط دفتر امور ایثارگران وزارت ورزش  و جوانان اجرا شد.

محمد خرم با اشاره به اظهارات رییس جمهور آمریکا گفت: این شخص شناختی از مردم ایران ندارد که اگر ملت بزرگ ایران را می شناخت هرگز با زبان تهدید سخن نمی گفت. ما به او توصیه می کنیم مطالعه ای در مورد هشت سال دفاع مقدس داشته باشد تا بداند همه دنیا نتوانستند مقابل رشادتهای جوانان ملت ایران کاری از پیش ببرند.

مشاوران امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان افزود: جامعه ارزشی و انقلابی ورزش همواره در کنار مردم در تمامی صحنه ها چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب و همچنین در دوران حماسه دفاع مقدس و در تمامی صحنه  حضور فعال داشتند و در شرایط حساس کنونی نیز ان شاالله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، یکبار دیگر در کنار مردم با آرمانهای امام عزیز و شهدا بیعت مجدد می کنند و همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند پاسخی به یاوه گویی هایی استکبار جهانی می دهند.

محمد خرم همچنین در خصوص برگزاری نشست مشاوران امور ایثارگران ورزش کشور در مشهد گفت: با توجه به اینکه شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شد نشستی در این شهر و در کنار مضجع و حرم مطهر ثامن الحجج برگزار کردیم تا در خصوص خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ورزشکار بحث و تبادل نظر کنیم.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان این است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و نیز تاکیدات وزیر محترم ورزش و جوانان بتوانیم باری از روی دوش خانواده معزز شهدا و ایثارگران برداریم و این نشست نیز برای هماهنگی بیشتر در حال برگزاری است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: