تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 24
کد خبر: ۷۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

آب‌های ایران رشدی ۱۰ درصدی را ثبت کرد/رشد ۷۰ درصدی صادرات نفتی

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۱۱۸ میلیون و ۸۷۶ هزار تن کالا در بنادر ایران تخلیه و بارگیری شده است که این آمار در قیاس با مدت مشابه سال قبل رشدی ۹.۴ درصدی را نشان میدهد.
تدبیر24 »نکته مهم بر آمار سال جاری نفوذ قابل توجه کالاهای غیرنفتی درآمارهای ثبت شده در بنادر ایران براساس این گزارش در طول ۱۰ماهه ابتدایی سال جاری حدود ۷۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تن کالای غیرنفتی در بنادر ایران جابه‌جا شده است که از این میزان حدود ۳۴ میلیون تن به تخلیه و ۴۵ میلیون تن به بارگیری اختصاص یافته است.

در دی ماه سال جاری نیز واردات کالاهای غیرنفتی ۲۷ میلیون و صادرات آن ۳۹میلیون تن بوده است.

در زمینه کالاهای نفتی نیز سنگینی به سمت صادرات بوده است به طوری که حدود ۳۸ میلیون تن کالای نفتی جابه جا شده ۱۶ میلیون آن به تخلیه و ۲۲ میلیون به بارگیری اختصاص یافته است.

همچنین در آمار دی ماه سال ۱۳۹۵ واردات کالاهای نفتی حدود دو میلیون و صادرات آن به بیش از ۲۰ میلیون رسیده که افزایش ۶۹.۸ درصدی را نشان میدهد.

در حوزه ترانزیت نیز آمارهای ثبت شده نشان از رشد فعالیت بنادر ایران دارد. در ۱۰ماهه ابتدایی سال جاری ترانزیت کالاهای غیرنفتی به بیش از سه میلیون و ۸۰۴ هزار تن، ترانزیت کالاهای نفتی به بیش از یک میلیون و ۳۷۶ هزار تن رسیده و در دی ماه سال جاری نیز ۳۹۲ هزار تن ترانزیت غیرنفتی و ۲۰۳ هزار تن ترانزیت نفتی انجام گرفته است.

برچسب ها: نفت آب صادرات رشد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: