نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۷۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

پیشکسوت کشتی ایران درگذشت

ناصر حسین‌پور پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال طلای ارتش‌های جهان و نوجوانان جهان پس از تحمل دوران سخت بیماری دارفانی را وداع گفت‌.
تدبیر24 »ناصر حسین پور، پیشکسوت جویباری کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای ارتش های جهان و نوجوانان جهان بامداد روز دوشنبه در منزل خود درگذشت.

امین حسین پور، فرزند آن مرحوم در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پدرم  ساعت 2:30 بامداد دوشنبه پس از تحمل دردها و رنج‌های بیماری سرطان و خونریزی مغزی غریبانه به دیدار باقی شتافت.

وی درباره زمان خاکسپاری آن مرحوم، گفت‌: قرار است امروز ساعت 10 صبح مراسم تشییع در جویبار برگزار شود و آن مرحوم به خاک سپرده شود.

 ناصر حسین پور در حالی طی سه سال گذشته در بستر بیماری بود که فرزند او روز یک‌شنبه - یک روز پیش از فوت - در گفت‌وگو با ایسنا، از بی توجهی مسئولان طی این مدت شدیدا گلایه داشت.

برچسب ها: پیشکسوت کشتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: