بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

شورای امنیت آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد

شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را محکوم و پیونگ یانگ را به اتخاذ «تدابیر مهم» تهدید کرد.
تدبیر24 » 15عضو شورای امنیت سازمان ملل از جمله چین هم پیمان اصلی کره شمالی روز دوشنبه به طور اجماع با پیش نویس تهیه شده از سوی آمریکا که در آن آزمایش موشکی کره شمالی نقص قطعنامه های سازمان در خصوص برنامه هسته ای و موشکی این کشور شمرده شده است، موافقت کردند.
کره شمالی روز یکشنبه یک فروند موشک بالستیک آزمایش کرد.
منابع خبری به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کردند که این آزمایش موفقیت آمیز بوده است.
این رسانه ها گفتند که موشک پوک‌کوک‌سانگ -2 از یک «پرتاب‌گر متحرک» و با استفاده از «سوخت جامد» و «موتور جدید تولید داخل» آن کشور پرتاب شده‌ و یک موشک میان‌برد تا دوربرد است.
برچسب ها: جهان شورای امنیت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: