تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

کاهش وابستگی به نفت با تجارت حلال

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 میلیارد دلار گردش مالی تجارت حلال در دنیاست، افزود: اگر جمهوری اسلامی تنها به 5 درصد از این عدد دست پیدا کند، نیازی به صادرات نفت نخواهیم داشت و تجارت حلال را که تجدید پذیر است می توانیم جایگزین نفت کنیم.
تدبیر24 »"وحید مرندی مقدم" ظهر امروز 27 بهمن ماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: درون نگری و برون زایی دو مورد از مولفه های اقتصاد مقاومتی هستند که به پتاسینل های درون کشور توجه کرده و به سمت خارج از کشور برای ایجاد ارزش افزوده سوق بدهیم.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 500 میلیارد دلار گردش مالی تجارت حلال در دنیاست، افزود: اگر جمهوری اسلامی تنها به 5 درصد از این عدد دست پیدا کند، نیازی به صادرات نفت نخواهیم داشت و تجارت حلال را که تجدید پذیر است می توانیم جایگزین نفت کنیم.

مقدم تصریح کرد: تنها کشوری هستیم که در راستای تجارت حلال پتانسیل هایمان به شکلی است که نیاز به سرمایه گذاری های زیاد ندارد.

وی با اشاره به تشکیل شورای سیاست گذاری تجارت حلال به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در شورای سیاست گذاری چهار کمیته فقهی، فناوری، تجارت و استانداردسازی فعال است که امیدواریم این شورا تاجران را کمک کرده و تسهیلاتی برای آنها فراهم کند تا سهم جمهوری اسلامی را در کشورهای هدف در زمینه تجارت حلال افزایش بدهند.
برچسب ها: نفت تجارت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: