تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به 1197 خانوار ‌سیل‌زده در کرمان امداد رسانی شد

‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ادامه امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در سراسر استان خبر داد.
تدبیر24 »" علی گنج کریمی" با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از ۲۵ تا ۲۷ بهمن، افزود: ‌خدمات امدادی لازم در ۱۱ شهر استان به یک 1197 نفر از متاثران از سیل و آبگرفتگی ارائه شده است.
وی تصریح کرد: بر این اساس ۵۵ تن از افراد گرفتار درسیل ازخدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت  هلال‌احمر کرمان با اشاره به رهاسازی ۳۰ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب توسط تیم های امدادی، گفت: عملیات‌های امدادی با تلاش ۵۴ تیم امدادی شامل ۱۷۶ امدادگر و نجاتگر به آسیب دیدگان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی توسط عوامل‌ امدادی همچنان ادامه دارد، گفت: در این مدت تعداد ۳هزار و۸۹۹ کیلوگرم نایلون برای پوشش سقف منازل آسیب پذیر، یکهزار و ۸۰۴ قوطی انواع کنسروجات، 153 تخته پتو، ۹ دستگاه چادر امدادی، ۸ شعله چراغ والور،۲۲تخته موکت، 640 قرص نان،۱۲۰کیلو برنج، ۴۹بسته پودر لباسشویی، ۶ ست انواع ظروف و صابون‌ در مناطق سیل زده  توزیع شده است.
برچسب ها: کرمان زلزله
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: