تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

استیضاح وزیر راه به مصلحت مردم و کشور نیست

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «استیضاح وزیر راه در این مقطع زمانی به مصلحت مردم و کشور نیست» گفت که نباید تجربه استیضاح وزیر آموزش و پرورش را در این وزارتخانه تکرار کرد.

تدبیر24 »محسن بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دولت در ماه های پایانی فعالیت خود به سر می برد و وزارت راه نیز وزارتخانه کاملا حساسی است که از چندین معاونت تشکیل شده که برخی از آنها نیز به تازگی تغییر کرده اند. از جمله معاونت ساخت که در حوزه جاده ها فعالیت های خوبی داشته اند. مجموعا وزارت راه علی رغم تحریم و فشار اقتصادی عملکرد خوبی داشته، در بخش هوایی اخیرا خریدهایی برای خطوط هواپیمایی انجام داده اند و اقداماتی در حوزه بزرگراه ها و کریدورهای شمال به جنوب در اکثر نقاط ایران انجام شده، که با توجه به این اقدامات استیضاح وزیر به صرفه و صلاح نیست.

وی افزود: در صورت برکناری آقای آخوندی در چند ماه باقی مانده از عمر دولت قاعدتا سرپرستی برای این وزارتخانه تعیین می شود و عملا وقتی برای معرفی وزیر نخواهد بود، که دودش به چشم مردم می رود. ما تجربه مشابهی را در مورد وزارت آموزش و پرورش داریم که البته چند ماه قبل اتفاق افتاد، اما مگر برای معیشت فرهنگیان، تحصیل دانش آموزان و مدرسه سازی اتفاقی افتاد؟ نباید تجربه آموزش و پرورش را اینجا تکرار کنیم، زیرا در این مدت کم فرصت چندانی برای ترمیم کابینه وجود ندارد، لذا این استیضاح به صلاح مردم و مملکت نیست.

بیگلری یادآور شد: امروز که اکثر نقاط کشور به علت کولاک و طوفان مشکلات جاده ای دارند و طی روزهای گذشته بسیاری از جاده های کشور مخصوصا در نقاط سردسیر و کوهستانی از جمله کردستان مسدود بوده، ایجاد آرامش در وزارت راه به مراتب لازم تر از ایجاد طوفان است. بنابراین ما با استیضاح وزیر راه مخالفیم و ماندگاری آقای آخوندی را در این برهه به صلاح مردم و این وزارتخانه می دانیم.

نماینده مردم سقز و بانه در پایان برایند فضای کلی مجلس درباره استیضاح وزیر راه را مخالفت با استیضاح عنوان و تاکید کرد: درست است که برخی همکاران ما در مجلس مخالف وزیر و مدافع استیضاح هستند، اما به اعتقاد من این استیضاح رای نمی آورد و آقای آخوندی وزیر باقی می ماند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: