ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 July 23
کد خبر: ۷۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

چند درصد تماس‌های موبایلی قطع می‌شوند؟

مشترکان تلفن همراه در مواردی از قطعی‌های مکالمه گلایه‌هایی دارند. این در حالی است که مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که بیش از ۹۰ درصد مکالمات اپراتورها با موفقیت به انجام می‌رسد.
تدبیر24 »به گزارش ایسنا، آمارهای رسمی گویای آن است که تا پایان آذرماه سال جاری در اپراتور اول ارتباطی یا شرکت همراه اول متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه ۹۸.۷۶ درصد است. همچنین در این اپراتور میزان کارایی مدارات اتصال متقابل CER) ۹۶.۵۳) درصد اعلام شده و میزان موفقیت در برقراری مکالمات (ASR) ۴۹.۲۱ درصد بوده است.

از سوی دیگر در اپراتور دوم ارتباطی یا ایرانسل متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه ۹۸.۷۹ درصد بوده و میزان کارایی مدارات اتصال مقابل CER) ۹۹.۹۶) درصد اعلام شده است. همچنین میزان مکالمات موفق (ASR) اپراتور دوم ۴۹.۳۱ درصد اعلام شده است.

اپراتور سوم یا رایتل نیز در زمینه‌ی متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) در شبکه به آمار ۹۹.۵۹ درصد دست یافته و میزان کارایی مدارات اتصال مقابل (CER) در آن ۹۹ درصد اعلام شده است.

همچنین میزان مکالمات موفق (ASR) در رایتل ۴۵.۳۳ درصد بوده و درصد مکالمات قطع شده این اپراتور در شبکه سیار (CDR) ۰.۴۵ درصد اعلام شده است.

علاوه بر این طبق آمارهای منتشر شده میزان مکالمات موفقیت‌آمیز حین جابه‌جایی HOSR)) در این شبکه ۹۹.۹۱ بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: