نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
در بروکسل صورت می گیرد؛

برگزاری سمینار بررسی راه ­های توسعه همکاری ایران و اتحادیه اروپا

سمینار «توسعه تعاملات و همکاری های بین المللی هسته ای، انتظارات و مسئولیت ها» روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه در بروکسل برگزار می شود.
تدبیر24 » سمینار نمایندگان عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و اتحادیّۀ اروپا با هدف بررسی راه ­های توسعۀ همکاری های دو جانبه در عرصۀ فنّاوری هسته ای با عنوان«همکاری های بین المللی هسته ای، انتظارات و مسئولیت ها» در بازۀ زمانی دهم و یازدهم  اسفند ماه ۱۳۹۵ در شهر بروکسل برگزار می شود.

برگزاری این سمینار، نتیجه و محصول ابتکار مشترک کمیسیونر انرژی اتحادیّۀ اروپا، «میگل آریاس کانیته» و علی اکبر صالحی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می باشد.  

برگزاری سمیناری دراین سطح، نماد و نشانه ای برجسته از روند رو به رشد همکاری های دو جانبه میان ایران و اتحادیّۀ اروپا و جلوۀ عینی و عملی حرکت در این مسیر در فضای پسا برجام و پس از اجرایی شدن برنامۀ جامع اقدام مشترک (برجام) است.

این نشست مشترک با سخنرانی«هلگا اشمیت»، دبیرکل سرویس خدمات برون مرزی اتحادیّۀ اروپا و «دومینیک ریستوری»، مدیرکل بخش مدیریت کمیسیون انرژی اتحادیّۀ اروپا افتتاح خواهد شد.

از جانب طرف ایرانی پیام «علی اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران قرائت خواهد شد و سپس «بهروز کمال­وندی» معاون امور بین الملل حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران سخنرانی افتتاحیه طرف ایرانی را انجام خواهد داد.

در این سمینار، هیأتی عالی ­رتبه از ایران از جمله شخصیت های برجسته پارلمانی و مقامات ارشد سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت امور خارجه حضور خواهند داشت. همچنین اعضای پارلمان اروپا، نمایندگان تعدادی از واحدهای ارائه خدمات کمیسیون اروپا و نمایندگانی از کشورهای عضو ۱ + ۵ و آژانس بین المللی انرژی اتمی در این سمینار حضور خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: