بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

پیکر مطهر حجت الاسلام و المسلمین قرهی در قم به خاک سپرده شد

پیکر مطهر حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن قرهی روز سه شنبه درقم تشییع و درحرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
تدبیر24 » در این مراسم حجة اسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید محمد جواد علوی بروجردی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم ، نمایندگانی از بیوت مراجع عظام تقلید، وزیر راه و شهرسازی، دستیار اجرایی رئیس جمهوری حضور داشتند.


در این مراسم حضرت آیت الله جوادی آملی در حرم حضرت معصومه (س) بر پیکر مطهر این عالم ربانی نماز میت را اقامه کرد.


همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت آن مرحوم، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر مقام معظم رهبری در قم واقع در ابتدای خیابان شهدا برگزار می شود.


حجت الاسلام والمسلمین قرهی از علما و شخصیت های برجسته حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالعلی قرهی از اعضای دفتر مقام معظم رهبری در قم بود. وی و پدر مرحومش از شخصیت های مورد اعتماد مراجع تقلید و مقام معظم رهبری به شمار می رفتند و ایشان در آخرین مسؤولیت خود مدیریت وجوهات شرعیه دفتر مقام معظم رهبری را برعهده داشت.


وی از بستگان آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی، حجة اسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی و دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: