ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۷۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

«ون‌های بازار» داد مردم را درآورد

مدتی است ون‌های سفید رنگی در محدوده بازار تهران وظیفه جابه جایی مردم در پیاده‌راه چهارراه گلوبندک تا چهارراه سیروس را برعهده دارند اما این ون‌های روباز که در نداشته و تنها با یک زنجیر مهار می‌شود، موجب گلایه مردم شده است.
تدبیر24 »اصغر عبادی، مسئول سامانه 1888 منطقه 12 در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در پی شکایات ثبت شده توسط شهروندان درسامانه 1888 ، از نحوه جابه جایی مسافرین در خیابان ناصر خسرو ، ساماندهی ون‌ها در دستور کار قرار گرفت، گفت: شکایات مردمی در زمینه ون‌های بدون حفاظ و سیستم گرمایشی رو به افزایش بود که پس از بررسی موضوع،  رفع اختلال تردد و سرویس دهی مسافرین و نیز نصب تجهیزات از قبیل حفاظ ایمنی و ... در دستور کار منطقه قرار گرفت تا موارد رفع شود.

وی با بیان اینکه شکایت از سد معبر باز هم در صدر گلایه های مردمی قرار دارد افزود:  از ابتدای سال جاری تاکنون 1861 پیام در سامانه ۱۸۸۸ منطقه ثبت شده که از این تعداد 90 درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و 10 درصد مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است که انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر دستفروشان، نصب مخزن، نظافت و شستشو و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص می دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: 84 درصد پیام ها انتقاد و شکایت و 16 درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است.
برچسب ها: ون بازار شکایت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: