بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱

بشار از جنگ می گوید

رئیس‌جمهور سوریه در پیامی نسبت به پیروزی در نبرد ابراز اطمینان کرد و گفت این اطمینان بوده که به پایداری در نبرد منجر شده است.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، "بشار اسد" رئیس‌جمهور سوریه می‌گوید به پیروزی اطمینان داشته و همین اطمینان عاملی برای پایداری در برابر فشارها بوده است.

وی در پیامی که به مناسبت روز ارتش در این کشور منتشر کرده، آورده است: اگر ما در سوریه به پیروزی مطمئن نبودیم، نه می‌توانستیم مقاومت کنیم و نه می‌توانستیم در برابر بیش از دو سال تهاجم، ایستادگی کنیم.

رئیس‌جمهور سوریه در این پیام جنگ در سوریه را شدیدترین نبرد دوران توصیف کرده و گفته است که مصمم است که در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی شرکت کند.

بیش از دو سال از آغاز بحران سوریه می‌گذرد و در این مدت کشورهای غربی و عربی از هیچ کمکی به مخالفان دولت این کشور دریغ نکرده‌اند.

ارتش سوریه در دو ماه گذشته پیشروی‌های چشمگیری داشته، تا جایی که بسیاری از مخالفان از پیروزی در برابر دولت سوریه ابراز ناامیدی کرده‌اند. فتح «القصیر» و اخیرا پیروزی در شهر «الخالدیه» دو نمونه از مهمترین دستاوردهای ارتش در این مدت بوده که ضربه مهلکی را به مخالفان و گروه‌های تروریستی فعال در سوریه وارد کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: