بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۷۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
برای شرکت در مراسم معارفه مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی؛

رییس سازمان زندان‌ها به بیرجند رفت

رییس سازمان زندان‌ها جهت شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی با استقبال رسمی مقامات قضایی و اجرایی استان وارد بیرجند شد.
تدبیر24 » اصغر جهانگیر در این سفر علاوه بر شرکت در مراسم معارفه مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، رییس کل دادگستری و برخی از مدیران قضایی و اجرایی استان دیدار خواهد کرد.

بازدید از زندان بیرجند و دیدار با زندانیان برنامه دیگر رییس سازمان زندان‌ها در این سفر یک روزه خواهد بود.

در مراسم تودیع و معارفه، علی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان خراسان جنوبی معرفی و از زحمات محمدعلی اربابی مدیرکل سابق استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی خواهد شد.

در این سفر، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان، مدیرکل امور کارکنان و خدمات اداری و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رییس سازمان زندان ها را همراهی می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: