بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارخانه روغن نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند از وقوع آتش‌سوزی در شرکت کشت و صنعت خزل نگین نهاوند تولیدکننده انواع روغن نباتی خبر داد.
تدبیر24 »کریم حمیدوند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، شرکت کشت و صنعت خزل نگین نهاوند تولیدکننده انواع روغن نباتی که در ۲۵ کیلومتری جاده کرمانشاه در نهاوند قرار دارد، اظهار کرد: یک فقره آتش‌سوزی در ساعت 22:15 روز جمعه 13 اسفند به دلایل نامعلومی در شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند رخ داد به طوریکه یکی از انبارهای این شرکت را به طور کامل از بین برد.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای آتش‌نشانی ۸ شهر آتش‌سوزی گسترده پس از 6 ساعت مهار شد، تصریح کرد: گستردگی آتش به حدی بود که برای مهار آن از ستاد بحران استان درخواست کمک شد و در پی آن آتش‌نشانان شهرهای نهاوند، ملایر، تویسرکان، کنگاور، فیروزان، برزول، فرسفج و دهستان شهرک خزل و اسدآباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش ۲۰ اکیپ آتش‌نشانی و بولدزر سرانجام آتش‌سوزی کارخانه روغن نگین نهاوند ساعت 3 صبح روز شنبه 14 اسفند و پس از 6 ساعت مهار شد.

حمیدوند با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، عنوان کرد: در این آتش‌سوزی انبارهای نگهداری مواد اولیه کارتن، حلب روغن و لوازم یدکی و سوله آن به طور کامل در آتش سوخت و تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست، گفت: میزان خسارات وارده به کارخانه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که به‌زودی توسط کارشناسان بیمه به طور کامل برآورد خواهد شد و به اطلاع می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: