تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

ادعای بحرین در خصوص بازداشت چند فرد به اتهام ارتباط با ایران

دولت بحرین مدعی شد 25 نفر را به اتهام ارتباط با یک گروه تروریستی تحت حمایت ایران بازداشت کرده است.
تدبیر24 »به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت بحرین با صدور اطلاعیه ای از بازداشت 45 عضو یک گروه تروریستی درخاک این کشور خبر داد و مدعی شد که این افراد برای آموزش درباره نحوه استفاده از مواد منفجره و سلاح گرم به ایران و عراق سفر می‌کرده اند و پلیس از آنها سلاح گرم، بمب، خودرو و قایق توقیف کرده است.

دولت بحرین در ادامه ادعاهای خود در این بیانیه آورده است که این گروه تروریستی در یک سری حملات از جمله ماجرای فرار زندانیان درماه ژانویه دست داشته است و سرکرده  این گروه درحال حاضر در آلمان به سر می برد.

بحرین که از هم پیمانان واشنگتن درمنطقه به شمار می‌آید و ناو پنجم آمریکا نیز در آب های این کشور مستقر است از سال 2011 تاکنون شاهد اعتراضات و ناآرامی ها علیه قوانین حکومتی وتبعیض‌ها درخصوص اکثریت شیعه بوده است.

برچسب ها: بحرین ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: