بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

مناسب‌سازی فضاهای عمومی نباید معطل کمبود بودجه بماند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در سال 96 باید نهضت مناسب‌سازی فضاهای عمومی و اداری را برای معلولان ایجاد کنیم.
تدبیر24 » محمد صادق پورمهدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: هنوز اهمیت مناسب‌سازی محیط برای معلولان در جامعه ما درک نشده و آمادگی فرهنگی و فکری در این زمینه ایجاد نشده است. 

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها و سایر نهادها و ارگان‌ها باید به وظایف خود در این خصوص عمل کنند، گفت: وضعیت مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری در استان مطلوب نیست و این موضوع مهم نباید معطل کمبود بودجه شود. 

پورمهدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف در راستای مناسب‌سازی فضاهای عمومی برای معلولان باید فعال‌تر از قبل عمل کند. 

در این نشست همچنین 9 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و پس از بحث و بررسی، 8 مورد از آنها مورد موافقت اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: