تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

مجلس در ارایه گزارش درباره اقتصاد مقاومتی پیشقدم شد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف درباره اقتصاد مقاومتی گفت که مجلس در ارایه این گزارش پیشقدم شده است.
تدبیر24 » علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس و پس از قرائت گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اقدامات مجلس برای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، گفت: در این گزارش نشان داده شده که مجلس هم در قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه، هم برنامه ششم، هم بودجه 96 و هم قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 1 و 2 به بخش‌های مختلف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه داشته است. در این گزارش اشاره شده که در هر یک از بندها چه قوانینی تصویب شده است.

لاریجانی اضافه کرد: رهبری گفتند قوای مختلف راجع به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گزارش دهند. مجلس در این زمینه پیشقدم شد و گزارشی از عملکرد خود در این زمینه را ارایه کرد. من از آقای جلالی و مرکز پژوهش‌ها هم تشکر می‌کنم که این گزارش روشن و منقح را ارایه کردند.

وی در پایان از پشتیبانی مرکز پژوهش‌ها در تلفیق بودجه 96 و همچنین تلفیق برنامه ششم نیز قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: