آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

شرکت‌های برتر ارائه‌‌دهنده اینترنت پرسرعت

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی ماهانه اپراتورهای دارنده پروانه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارایه‌دهنده برتر خدمات در این حوزه خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی‌اصغر عمیدیان گفت: این ارزیابی براساس میزان کیفیت خدمات ارائه شده، میزان پایبندی و تعهد اپراتورها به قوانین و مقررات و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شکایت ثبت شده از سوی مشترکین، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از سوی اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوری، فراهم‌آوردن یا تکمیل سامانه‌های پشتیبانی، نظارتی و سنجش کیفیت از سوی اپراتور و ایجاد دسترسی لازم به این سامانه‌ها برای رگولاتوری در پایان شهریورماه انجام شده است.

وی درباره نتایج ارزیابی عنوان کرد: از بین ۱۲ شرکت دارنده پروانه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت‌های آریا رسانه تدبیر، پیشگامان توسعه ارتباطات، پارسان لین ارتباطات و انتقال داده آسیاتک، به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رتبه شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در ارزیابی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت(ADSL)، رتبه دهم را کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه از این پس ارزیابی اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت به صورت ماهانه انجام و اعلام می‌شود، اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از اپراتورها، از عوامل تاثیرگذار در تعیین نتیجه ارزیابی است، برهمین اساس امیدوارم مشترکین با ثبت نظر و پیشنهادهای خود در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پاسخگویی دقیق به سوالات ارزیابان رگولاتوری درباره خدمات اینترنت پرسرعت، در این ارزیابی مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: ارزیابی مهرماه اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت انجام شده و پس از جمع‌بندی به زودی اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: