تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

آیا اسنودن در امنیت است؟

روز پنجشنبه هفته گذشته اسنودن توانست یک سال سکونت موقت در روسیه را پس از یک ماه انتظار در محوطه ترانزیت فرودگاه بین‌المللی مسکو از مقام‌های روس دریافت کند.

وکیل افشاگر اطلاعات محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا گفت که موکلش پس از خروج از محوطه ترانزیت فرودگاه بین‌المللی مسکو هم‌اکنون احساس خوبی دارد و در جای امنی ساکن است.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، آناتولی کوچرنا، وکیل ادوارد اسنودن، افشاگر اطلاعات محرمانه ‌آژانس امنیت ملی آمریکا اظهار کرد: او به محلی که قرار بود برود رفته و هم‌اکنون احساس خوبی دارد و کاملا در امان است.

روز پنجشنبه هفته گذشته اسنودن توانست یک سال سکونت موقت در روسیه را پس از یک ماه انتظار در محوطه ترانزیت فرودگاه بین‌المللی مسکو از مقام‌های روس دریافت کند.

وکیل اسنودن افزود: یک دعوتنامه رسمی نیز قرار است برای لون اسنودن، پدر این افشاگر ‌آمریکایی ارسال شود و از وی درخواست شود تا او نیز به مسکو برود.

این وکیل در ادامه گفت: ما تقریبا تمامی اسناد و مدارک را مهیا کرده‌ایم. دعوتنامه‌ها به پدر اسنودن ارسال می‌شوند و وکیل مدافع وی از جانب او به مسکو می‌آید. به دلیل مسائل امنیتی هنوز نمی توانیم محل اقامت اسنودن را اعلام کنیم.

مایکل مک فول، سفیر آمریکا در روسیه روز جمعه با یوری اوشاکف، معاون رئیس‌جمهوری روسیه دیدار و در مورد آخرین تحولات درباره روابط دوجانبه میان مسکو و واشنگتن و وضعیت اسنودن گفت‌وگو کرد.

سفارت آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این دو مقام مسئول روس و آمریکا در مورد سپر دفاع موشکی، سوریه، کاهش تسلیحات اتمی، تجارت، حقوق بشر و وضعیت اسنودن با یکدیگر رایزنی کرده‌اند.

روز پنجشنبه نیز کاخ سفید ناامیدی شدید خود را در مورد تصمیم روسیه درباره اسنودن ابراز داشت و اعلام کرد که واشنگتن در حال ارزیابی یک نشست برنامه‌ریزی شده در سطح روسای جمهوری برای ماه سپتامبر سال جاری میلادی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: