تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

فرصت یک‌ماهه AFC به ایران

طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده تا پایان ماه جولای مهلت ارسال مدارک بود اما با توجه به اینکه ما تغییر و تحولاتی در دولت داریم، درخواستی مبنی بر تمدید این موضوع کردیم که مسئولان کنفدراسیون آسیا با آن موافقت کردند و یک ماه دیگر این موضوع تمدید شد.

مسئولان کنفدراسیون آسیا مهلت یک‌ماهه‌ای به ایران دادند تا مدارک خود را برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا تحویل دهد.

امید جمالی در خصوص تمدید ارسال مدارک برای گرفتن میزبانی ایران جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده تا پایان ماه جولای مهلت ارسال مدارک بود اما با توجه به اینکه ما تغییر و تحولاتی در دولت داریم، درخواستی مبنی بر تمدید این موضوع کردیم که مسئولان کنفدراسیون آسیا با آن موافقت کردند و یک ماه دیگر این موضوع تمدید شد.

سرپرست امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال ادامه داد: اکثر امضاها از سوی وزرا صورت گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تا یک ماه آینده می‌توانیم مدارک خود را کامل کنیم.

حامد مومنی یکی از اعضای روابط بین‌الملل در این زمینه به فارس گفت: تمام وزرا امضاهای خود را انجام داده‌اند که فقط وزارت ورزش مانده که خودم این موضوع را حل خواهم کرد همچنین امضای مسئولان صدا و سیما هم باقی مانده که مشکلی وجود ندارد و فردا این امضاها را خواهم گرفت.

وی افزود: تنها مشکلی که در این جا وجود دارد و کمی گرفتن امضا سخت است اداره مالیات است که اگر از این اداره هم امضا را بگیریم مدارک‌مان تکمیل خواهد شد. در روز پایانی دولت تمام امضاها انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: