تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۷۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

راه‌اندازی 26 بیمارستان در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 26 بیمارستان در کشور خبر داد.
تدبیر24 » مهندس علیزاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد اظهار کرد: در ابتدای ساخت قرار بود این بیمارستان 160 تخت باشد که در حال حاضر به 230 تخت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی طی سال ‎ های اخیر قابل توجیه نیست، تصریح کرد: در سال ‎ های اخیر سازمان جهانی بهداشت( WHO ) یک سری از استانداردها را تغییر داد و ما در تمام بیمارستان ‎ هایی که بالای 95 درصد پیشرفت نبودند، 30 درصد آنها را تخریب کردیم.

علیزاده ادامه داد: در گذشته بیمارستان یک ساختمان فیزیکی بود اما اکنون بیمارستان به عنوان یک ساختمان علمی، فرهنگی، درمانی و اجتماعی مطرح است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نگاه جدیدی به بیمارستان ‎ ها شکل گرفته و تغییرات مورد نظر سازمان جهانی بهداشت را در بیمارستان‎های کشور پیاده می‎کنیم.

وی یادآور شد: در بیمارستان آیت‌الله بروجردی این تغییرات را انجام داده ‎ ایم و تخت ‎ های ساختمان افزایش پیدا کرده و قسمت ‎ های مورد نیاز را در نظر گرفته ‎ ایم.

علیزاده با بیان اینکه سال گذشته 26 بیمارستان را افتتاح کرده‌‎ایم، خاطرنشان کرد: در صورت نصب تجهیزات چهارگانه بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور افزود: محوطه، آسفالت و داخل این بیمارستان را تمام کرده ‎ ایم.

وی با اشاره به بحث آموزشی شدن این بیمارستان گفت: کلاس ‎ های آموزشی، کتابخانه و ... برای این کار می ‎ خواهیم و می ‎ توان در این خصوص فاز توسعه ارائه داد ولی سازمان برنامه اظهار دارد که تا دانشگاه نباشد مجوز داده نمی ‎ شود و ما هم خیلی پیگیری کردیم ولی به نتیجه نرسید.

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در خصوص نصب تجهیزات چهارگانه در بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد اظهار کرد: از یک ماه قبل مهندسان ما نقشه ‎ ها را دادند و براساس نقشه ‎ ها طراحی ‎ ها را انجام دادیم از هفته آینده این تجهیزات نصب می‎شوند.

ساکی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز را در بخش ‎ هایی که آماده است پیشاپیش نصب خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد:مشکلی از لحاظ نصب تجهیزات چهارگانه نداریم و تمام نقشه ‎ ها را تحویل داده و قرارداد نیز بسته‌ایم.

وی افزود: با شرکت موردنظر تجهیزات موردنیاز رایزنی نداشته ‎ ایم و بیمارستان آماده شود ظرف دو هفته وسائل لازم را نصب خواهیم کرد.

ساکی یادآور شد: تلاش می ‎ کنیم که تا 15 اردیبهشت ماه تجهیزات چهارگانه را در این بیمار ستان نصب کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: