تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

صداوسیما برای هفته کتاب چه می‌کند؟

صدا و سیما به مناسبت ایام هفته کتاب برنامه‌های مختلفی را با محوریت کتاب و کتابخوانی تدارک دیده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، برگزاری مسابقات کتابخوانی،‌ خلاصه نویسی، کاریکاتور، تقدیر از اساتید و دانشجویان و کتابخوانان برتر، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، ایجاد کتابخانه دیجیتال در مرکز پژوهش ها شامل 11000 مقاله و 600 کتاب از فعالیت های معاونت آموزش و پژوهش صداوسیما است.
همچنین تولید 852 دقیقه برنامه برای پخش در هفته کتاب از سوی شبکه تهران، 35 ساعت و 21 دقیقه برنامه برای پخش در این ایام و پخش برنامه های زنده هم زمان با نمایشگاه کتاب از جمله فعالیت های شبکه های تهران معاونت صدا و سیماست.
تولید و پخش 65 ساعت و 20 دقیقه برنامه در شبکه های سیمای مراکز استان ها و 89 ساعت و 14 دقیقه برنامه در شبکه های صدای مراکز استان ها نیز از جمله فعالیت هایی است که هم زمان با هفته کتاب روی آنتن خواهد رفت.
شبکه جهانی جام جم نیز با تولید 20 ساعت و 13 دقیقه برنامه برای پخش در ایام هفته کتاب همراه این رویداد خواهد بود.
بنابر این خبر، برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب، چاپ وی‍ژه نامه های مطبوعاتی هم زمان با هفته کتاب از سوی انتشارات سروش و تقدیر از کتابداران و آرشیویست های برتر تهران و مراکز استان ها، کتابخوانان نمونه و برگزاری گرامیداشت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری در سازمان از سوی اداره کل آرشیوها و کتابخانه ها نیز از دیگر برنامه های صدا و سیما در ایام هفته کتاب است.
بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: