تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۷۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

مخالفت مجلس با تقاضای تفحص از عملکرد مناطق آزاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد مخالفت کردند.
تدبیر24 » محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد مناطق آزاد (تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی) کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده بر ای این مناطق در پنج سال اخیر را قرائت و اظهار کرد که مناطق آزاد نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور داشته و از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

وی افزود: بررسی وضعیت واردات کالا در مناطق آزاد، وضعیت صادرات، جذب سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد، نحوه برگزاری و بهره برداری از اراضی و ایجاد اشتغال و تولید از محورهای متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد است.

به گزارش ایسنا، درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد به رای گذاشته شد که با 85 رای موافق 60 رای مخالفت و 8 رای ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر به تصویب نرسید و نمایندگان مجلس با تقاضای تفحص از عملکرد مناطق آزاد مخالفت کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: