بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

لغو تمامي پروازها به مقصد تبریز

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از لغو تمام پروازها به مقصد فرودگاه شهید مدنی تبریز به دلیل کاهش میدان دید و بد بودن شرایط جوی خبر داد.
تدبیر24: علی رستمی  اظهار کرد: میدان دید خلبانان از ظهر دیروز در این فرودگاه به 500متر رسیده و به همین دلیل امکان فرود در این فرودگاه وجود ندارد. وی خاطر نشان کرد: پرواز تهران - تبریز- بغداد نیز به همین دلیل نتوانست یکشنبه شب در این فرودگاه بنشیند و به همین دلیل ما مسافران بغداد را با اتوبوس به ارومیه انتقال دادیم و این مسافران از طریق فرودگاه این شهر عازم بغداد شدند.

رستمی گفت: همچنین پرواز مشهد - تبریز نیز از پروازهای لغو شده یکشنبه شب بود. وی افزود: امروز نیز با ادامه شرایط جوی روز گذشته و کاهش میدان دید تمام پروازهای این فرودگاه لغو شده است. وی گفت: پروازهای هواپیمایی آتا و ایران ایر از تهران، استانبول و مشهد به تبریز از جمله پروازهای لغو شده امروز هستند که پرواز مشهد - تبریز در فرودگاه ارومیه به زمین نشست. رستمی اظهارکرد: از ظهر دیروز تاکنون فقط یک پرواز از این فرودگاه انجام و پرواز دیگری صورت نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: