تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

خودکشی زن جوان به خاطر خیانت همسرش+تصاویر

به گزارش تدبیر24  روز پنجشنبه 10 مرداد ماه حدود ساعت 19 در مسیر بلوار چمران و روی پل زرگری جمعیتی ایستاده بوند که شاهد سقوط یک زن جوان به رودخانه بودند.

به گفته حاضران در محل ماجرا بر این اساس بود که زنی جوان حدود 22 ساله که از جانب شوهرش مورد خیانت قرار گرفته بود قصد خودکشی داشته و از پل زرگری خود را داخل محدوده رودخانه خشک انداخته بوده است.

در این حادثه به دلیل کم بودن ارتفاع محل، شنی بودن بستر رودخانه و رسیدن به موقع تیم امداد کوهستان آتش نشانی این زن جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 

قبل از رسیدن ماموران امدادی پسر جوانی به کمک زن شتافت و در نجات مصدوم کمک کرد. اقدامی که پس از اتمام عملیات نجات زن با مشکل مواجه شد و حتی تیم امداد کوهستان را هم به دردسر انداخت. این فرد موفق شد با سختی های فراوان به وسیله طناب از دیواره رودخانه بالا بیاید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: