اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
جمعه ۱۱ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 03
کد خبر: ۷۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

توضیح وزارت ارتباطات درباره خبر قطع پیامک‌های انبوه

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی درباره قطع پیامک‌های انبوه انتخاباتی ارائه داد.
روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بر اساس قانون، انجام تبلیغات انتخاباتی از یک روز قبل از انتخابات ممنوع است و تصمیم اتخاذ شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز عدم ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغات انتخاباتی بوده و ارسال پیامک توسط مردم به هیچ وجه مختل نشده است.

ارسال پیامک قطع توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه به مؤسسات، شرکت‌ها و مشتریانشان بر اساس روال گذشته در تمامی دوره‌های انتخابات بوده و مبتنی بر تصمیم امروز وزارت ارتباطات و دولت نبوده و روز گذشته قبل از اعلام این وزارت صورت پذیرفته است.

لذا مجدداً تأکید می‌گردد تصمیم دولت، منع ارسال پیامک انبوه تبلیغات انتخاباتی بوده است. البته قطعا نظر آن شرکت‌ها نیز جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: