توسعه و حاکمیت جزایر سه‌گانه

توسعه و حاکمیت جزایر سه‌گانه

محمدمهدی محمدی - توسعه جزایر سه‌گانه با استفاده از ابزار هوش مصنوعی از این جهت پیشنهاد می‌شود که باتوجه به بکر بودن منطقه، قابلیت و امکان ساخت شهری هوشمند به معنی واقعی با درنظر گفتن محدودیت ها و امکانات و اهمیت های ذکر شده و همچنین ماهیت جغرافیایی جزیره که امتیاز بالایی در کنترل امنیت سرزمینی دارد
مرزهای بی‌تفاوتی اجتماعی نزدیک‌تر از همیشه

مرزهای بی‌تفاوتی اجتماعی نزدیک‌تر از همیشه

فریبا نباتی - جامعه ما در حال حاضر با مرزهای بی‌تفاوتی اجتماعی همجوار شده است؛ فضایی که در آن افراد از مسئولیت‌های اجتماعی شانه خالی و به‌سمت رفتارهای غیرمسئولانه و آسیب‌زا سوق پیدا می‌کنند.
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ - 2025 March 19
کد خبر: ۷۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

سند 2030 در کمیسیون آموزش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: با حضور مسوولان مربوطه در جلسه عصر امروز این کمیسیون سند 2030 مورد رسیدگی قرار گرفت.

تدبیر24»میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی، معاون پارلمانی وزیر علوم، دبیر کل منطقه‌ای یونسکو در ایران و همچنین نماینده‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه کمیسیون آموزش حضور داشتند تا مباحث مربوط به سند 2030 مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجموعه مدارکی که در کمیسیون ارائه شد نشان می‌داد که این موضوع به دستور وزیر آموزش و پرورش و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور متوقف شده است، در واقع از ابتدا هم الزام‌آور برای دولت نبوده و به طور کلی پیشنهادات یونسکو یک توافق علمی است و حالت الزام ندارد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین بیان کرد: نهایتاً مقرر شد تا سند بنیادین آموزش و پرورش با سرعت به سمت اجرایی و عملیاتی شدن برود و در دستور کار وزارتخانه قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: