بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

آبرسانی ۹۵ درصد روستاها در دولت دوازدهم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی برنامه ششم و در طول دولت دوازدهم نزدیک به ۹۰ درصد روستاهای کشور از آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند.

تدبیر24»علی‌اصغر قانع در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در دولت یازدهم موفق نشده‌ایم تمام روستاهای کشور را از نعمت آب شرب بهره‌مند کنیم، اظهار کرد: با توجه به این‌که روستاهای بسیار کوچکی در نقاط مختلف وجود دارد آبرسانی به تمام روستاها کار مشکلی است اما با این وجود در دولت قبل ۵۲۰۰ روستا که شامل چهار میلیون نفر جمعیت بود تحت پوشش آب آشامیدنی سالم قرار گرفت.

وی شاخص بهره‌مندی آب روستایی را ۷۴ درصد دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود که در دولت دوازدهم نیز بتوان همین میزان اقدام را برای آبرسانی روستایی انجام داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص هزینه مورد نیاز برای آبرسانی به روستاهای باقی‌مانده، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در دولت دوازدهم ۹۰ درصد روستاها از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شوند که برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی به ۴۸۰۰ میلیارد تومان و برای تک روستاها به ۲۰۰۰ میلیارد تومان و روستاهای فاقد تاسیسات به ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قانع با بیان این که دولت دوازدهم تکمیل آبرسانی به روستاها را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های متعددی برای انجام این کار در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود که در انتهای دولت دوازدهم شاهد نتایج بسیار خوبی در این عرصه باشیم.

وی همچنین به یکی دیگر از اولویت‌های دولت دوازدهم در بخش آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم مصوبه‌ای مبنی بر تکمیل طرح‌های آبرسانی و فاضلاب به استان خوزستان اخذ شد که امیدواریم در دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، برای اجرایی شدن این طرح نیاز به ۹۵۰۰ میلیارد تومان منابع است که طبق پیش‌بینی‌های در نظر گرفته شده باید تا سه سال آینده عمده طرح‌های آب و فاضلاب استان خوزستان اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: