بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۹۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
انتقاد یک روزنامه

تبلیغاتی بودن عزاداری رئیس جمهور

آيا بهتر نيست رئيس جمهوري كه در كسوت روحانيت است از تبليغاتی شدن شركت خود در محافل عزاداري و حضور در مجالس ايثارگران جلوگيري نمايد . . .

تدبیر24 : روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود نوشت : ميان عزاداري‌هاي رئيس‌جمهور روحاني نيز با دوربين‌هاي فيلم‌برداري رابطه برقرار شده است! در روزهاي تاسوعا و عاشورا رئيس‌جمهور در مجالس عزاداري شركت كرد كه فعال بودن دوربين‌هاي فيلمبرداري و عكاسي در اين محافل نشان از علاقمندي اطرافيان دكتر روحاني به تبليغاتي شدن حضور وي در اين قبيل مجالس دارند.

 قبلاً نيز حضور رئيس‌جمهور جديد در منزل جانبازان و شهدا تبليغاتي شد و به صورت خبري و تصويري به اطلاع عموم رسيد و اين سؤال را در اذهان ايجاد كرد كه آيا بهتر نيست رئيس جمهوري كه در كسوت روحانيت است از تبليغاتي شدن شركت خود در محافل عزاداري و حضور در مجالس ايثارگران جلوگيري نمايد تا الگوئي براي ديگران در جهت خالصانه عمل كردن باشد؟

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
خواننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
1
4
فقط واسه ایشون ایراد داره ؟ تبلیغات مثبت هیچ ایرادی ندارد .... اینقدر دنبال اشکال گرفتن نباشیم یه کم بزرگ بشیم هم بد نیست .... مثلا اگر جشن تولد دیگران باشد اشکال ندارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
3
به نظر من اين موضوع به خود رييس جمهور ارتباط دارد بستگي به نيت ايشان دارد اگر اين حركتها كه ميتواند بعنوان يك سمبل باشد با نيت صادقانه باشد هيچ اشكالي ندارد ولي اگر مثل يكي از معاونتهاي وزارت راه براي فريب افكار عمومي باشد قطعا اشكال دارد
نظر شما: