تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۷۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
مسکو:

اتهامات آمریکا علیه ایران راه به جایی نمی‌برد

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت که اتهامات آمریکا علیه ایران به برقراری ثبات کمکی نمی‌کند و راه به جایی نمی‌برد.
تدبیر24»ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه تاکید کرد: اتهامات واشنگتن علیه ایران جایگزین کار عملی نخواهد شد و در نتیجه راه به جایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: این اتهامات به تثبیت این موقعیت کمکی نخواهد کرد. آمریکا در حالی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند که مسکو همکاری نزدیکی با تهران برای مقابله با تروریسم در منطقه خاور میانه دارد. ما رایزنی های فعالی با ایران در جریان مذاکرات آستانه نیز داشته ایم.

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه با اشاره به مذاکرات سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در آستانه برای حل مسئله سوریه گفت: ما بیش از یک بار آمریکا را برای شرکت در این فرآیند دعوت کرده‌ایم؛ چراکه کار عملی می تواند جایگزین نگرانی‌های آمریکا شود. تمرکز روی اتهامات به جای انجام کار عملی راه به جایی نخواهد برد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: