بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۷۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

محدودیت ترافیکی در 15 خرداد

رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که روز دوشنبه 15 خرداد ماه محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود.
تدبیر24»سروان علی بابازاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو این محدودیت ترافیکی از ساعت 14 روز دوشنبه از میدان امیرکبیر کرج به سمت شمال تا ساعت 24 همان روز اعمال خواهد شد.
وی ادامه داد: از ساعت 17 تا 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.
بابازاده خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آئین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تیم های پلیس در محورهای ارتباطی کرج – چالوس ، کرج – قزوین و کرج – تهران افزایش یافته است.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یکهزارو 450 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: