بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

شناسایی کامل عوامل حادثه سراوان

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پرونده‌های اخیر و نیز پرونده ترور دادستان، به طور جدی در حال پیگیری است، گفت: در مورد عوامل حادثه سراوان همگی شناسایی شده‌اند و به‌طور جدی این مسئله را پیگیر هستیم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه جلسه بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی، مرزبانی و سیاسی سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر کشور در مکان استانداری این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جلسه برای تامین منابع اعتباری مسائل امنیتی و مرزبانی تشکیل شد، اظهار کرد: پیش از این تامین منابع روند کندی را طی می‌کرد و محدودیت منابع مالی را داشتیم، ازین رو این جلسه تشکیل شد که سرعت بیشتری به روند تامین منابع اعتباری داده شود.

ضرورت همکاری مرزنشینان در راستای تقویت مرز‌ها

وی افزود:‌ همچنین در زمینه تقویت مرزها، همکاری بسیار خوبی با واحدهای انتظامی و قضایی صورت گرفته که با توجه به شرایط مرزها باید ابتدا مردم بومی منطقه را دخیل کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این همکاری‌ها با مرزنشینان و همچنین نیروهای بسیج، سپاه و همه اهالی منطقه به صورت اجماع ضرورت دارد که مشارکت کنند، این پدیده باید به صورت اصولی از بین برود.

کنترل مرز‌ برای مقابله با ورود اشرار و تروریست‌ها، اولویت سفر احمدی مقدم به سیستان

احمدی مقدم در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه اولویت شما در این سفر چه مسئله‌ای بوده است، اظهار کرد: کنترل مرز برای مقابله با ورود اشرار و تروریست‌ها، از اولویت‌ها در این سفر بوده که البته موادمخدر و جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز و ریشه کن کردن اشرار نیز از دیگر اولویت‌ها بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: همچنین مقرر شده مسائل اطلاعاتی برای هرگونه تحرکات دشمن، گسترده‌تر و جدی‌تر پیگیر شود، البته باید توجه داشت که به‌صورت کلی آمار جرایم در این استان روند منفی را طی می‌کند.
وی تاکید کرد:‌ ما اگر مسئله قاچاق و همسایگی با مرز افغانستان را نداشتیم، این استان از میانگین استان‌های دیگر امن‌تر بود.

درصدد رفع کمبود اعتبارات هستیم

وی با اشاره به اینکه تاکنون حقوق قانونی و پشتیبانی‌های لازم از تمامی کارکنان نیروهای انتظامی صورت گرفته است، اظهار کرد: تلاش به توسعه، در راستای به وجود آمدن امکانات رفاهی برای این قشر در برنامه‌های کاری ما قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:‌ فشارهای تامین اعتبار داشتیم که درصدد رفع آنها هستیم تا بتوانیم بهتر از نیروهای نظامی و انتظامی در این استان پشتیبانی کنیم.

پرونده ترور دادستان زابل به صورت جدی درحال پیگیری است


احمدی مقدم با اشاره به پرونده ترور دادستان زابل گفت:‌ پرونده‌های اخیر و نیز پرونده ترور دادستان، به طور جدی در حال پیگیری است، در مورد عوامل سراوان هم همگی شناسایی شده‌اند و به‌طور جدی این مسئله را هم پیگیر هستیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: