بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۸۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی تا 22 خرداد

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه ای و دوره تکمیلی استعدادهای درخشان تا 22 خرداد ماه خبر داد.
تدبیر24» لیدا نیک‌روش  با اشاره به استقبال از ثبت نام اینترنتی کتب درسی و درخواست اولیا و مدیران مدارس برای تمدید مهلت ثبت‌نام، اظهار کرد: بر اساس تقویم زمانی، مهلت ثبت نام برای کتب درسی دوره دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای تا 15 خرداد بود که آن را تا 22 خرداد تمدید کردیم و از  اولیا و مدیران مدارس که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند درخواست می‌کنیم سریعا اقدام کنند.

به گفته وی، زمان سفارش گروهی یا انفرادی کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز از 15 تیر الی 17 شهریور ماه است و در نهایت کتاب های درسی تا اولین روز سال تحصیلی 97-96 به دست دانش آموزان می رسد.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق آدرس www.irtextbook.com  و www.irtextbook.ir قابل دسترسی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: